4 november 2015

WOW!









NÄR EN ÄR LITE ÖVERUMPLAD!



Känner mig lite som Valter här ovan, förvånad och mumlandes i skägget. GUD va ni tävlar,  underbart är vad det är och va roligt att ni tycker om tävlingar, för då finns det ju chans till fler! & jag gillar att kunna ge tillbaka lite, för ni är ju fantastiska som hänger här inne med mig, på Instagram och tycker och gillar och tipsar och likaså på Facebook. Hösten är helt enkelt väldigt mycket roligare tack vare er alla. Så TACK!


Jag har en lång dag framför mig men jag ville ändå passa på att kika in och säga att ni är otroliga och jag hoppas att ni fortsätter att tävla och komma med glada tillrop!


Heja er!


& ha en riktigt bra onsdag (vippedagen som jag kallar den, dagen då veckan vippar över mot helg *s*)




4 kommentarer:

  1. Idag sprider jag nätkärlek på min blogg och tipsar om dig!

    Hoppas du får en härlig dag!
    //Angelica

    SvaraRadera
  2. Hade liksom tappat bort dig lite eftersom du pausat din "vanliga" blogg! Men nu påmindes jag via Angelica! Nu har jag lagt in den här bloggen i min Bloglovin-lista så nu ska jag minsann int tappa dig igen!

    Så härligt att julen nu närmar sig med stormsteg!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena!

      Ja jag har inte alls haft lust till den andra bloggen :-) Kul att du hittade mig!

      Kram

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!