9 november 2015

Veckan startar med 45 dagar kvar till julafton.







MÅNDAG OCH FYRTIOFEM DAGAR KVAR!


Jaja, måndag igen och ännu en vecka att fylla med härliga, juliga och alldeles underbara saker. Ja, plus lite annat värdsligt, som jobb, husållssysslor, tvätt, disk och att vinterbona trädgården.


Tittar tillbaka på min instagram och ser att jag har varit väldigt julig senaste veckan, härligt. Och mer kommer det att bli. Den här veckan ska jag baka cake pops, planera en liten julsoaré, börja pyssla med julkort på något vis. Å jag måste verklige börja ta tag i att köpa lite presenter eller så. Nu är det dags. Det blir blir veckans  mål, minst tre julklappar ska vara.


Men nu, måndag, jobb och en dag närmare jul.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!