10 november 2015

Gulligaste julkläderna för de mindre barnen






NÄR JAG ÖNSKAR JAG VORE RIKTIGT, RIKTIGT LITEN



Kära bloggvänner, detta är något av det gulligaste jag vet. Barnkläder är ju så sött så att en nästan dör den där omtalade sötdöden. & nu när H&M dragit igång sin julkampanj så blir en ju helt salig av att titta på dessa underbara små klädesplagg. Funderar nästan på att skaffa mig en docka bara för att kunna få köpa lite fint. Men det går ju inte, riktigt så jultokig är jag inte (men nästan).


Men för er andra, ni som har småttingar i er närhet så är det på sin plats med en varning. Det kommer bli dyrt. Inte för att H&M är dyrt men för att en kommer vilja ha allt. ALLT I tell you. Kolla bara på den lilla snögubbetröjan! Mjuk och helt underbar, vilket barn skulle inte vilja ha den?

Eller pepparkaksklänningen, passar i vilket luciatåg som helst. & sockarna, och tossorna, och hakklapparna. Ja jag kan rabbla upp söta barnkläder i alla evighet men ja, ni har ju ögon att se med själva. Jag, som inte ens har små barn, blir iaf toksugen på att länsa H&Ms bebis/barnavdelning pronto.


Sjukt sött och gulligt så grattis till er med småttingar, ni har en härligt jul att se fram mot.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!