19 november 2015

Mjukt och mysigt för alla







VÄRMANDE FÖR BÅDE SJÄL OCH RUMPA



Som jag älskar mina fårskinn, de är så sjukt mjuka och varma att jag nu i princip har bosatt mig på ett av dem i soffan. Att sitta på ett mjukt skinn, framför en värmande brasa och titta på den här lilla filuren som liksom ligger som på moln på den härliga fällen, ja det ger definitivt härlig julstämning. Att hon dessutom råkade vara klädd i väldigt juliga kläder gjorde ju inte det hela mindre juligt. Ja, eller kanske det var just därför.


Här får hon för första gången hålla sin mammas telefon och halvligger bekvämt och tittar på babblarna :-) Ser rätt mysigt ut eller vad säger ni?


Det här får återigen bli årets tips, fällar gör ju så mycket till för stämningen och de är fantastiskt mjuka och sköna och varenda unge och katt älskar dem. & så jag då såklart, jag älskar dem också.



Lilla A på bilden här ovan är alltså inte mitt barn, hon var bara på besök en stund och passade på att hänga bland fårskinn ssom för henne är ungefär lika stora som moln.  :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!