26 november 2015

Spenderar kvällen med julfilm och att packa resväskan










HOLIDAY


Ikväll visar TV3 filmen Holiday och det är bara så perfekt som det kan bli. I morgon har jag semester och drar till London, vilken uppvärmning jag får genom att kolla på en av mina favoritfilmer som dessutom utspelar sig i England. Åhh så perfekt. Utöver filmtittning så ska jag förbereda lite blogginlägg, jag vet ju inte riktigt hur mycket wifi eller tid jag har under helgen att blogga och jag vill ju att ni ska ha något att läsa :-)


Dessutom måste jag ju packa! Tåget går tidigt i morgon bitti och jag måste fundera ut hur jag ska packa allra bäst, jag lär ju köpa både en och två saker i London och de behöver få plats :-D Jag hoppas verkligen vi hittar lite julklappar, jag är ute efter en speciell sak till bonusdottern och jag hoppas jag kommer hitta den i swinging London.


Jag har inte varit i London, nästan på dagen på 19 år så jag ser väldigt mycket fram mot vistelsen. Hoppas få tid med lite afternoon tea, kanske hinner unna mig en massage, härlig julstämning och mycket härlig tid med maken. Plus massor av fotografier naturligtvis.


Förhoppningsvis har jag möjlighet att blogga även från London men om inte så hoppas jag ni har en härlig första advent och så "ses" vi på måndag igen. :-)


Men som sagt, lite förberedda blogginlägga ska jag hinna med och hoppas ni kommer gilla dem. Ha nu en trevlig kväll och glöm inte att se The Holiday!





1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!