2 november 2015

Alla mår bra av lite härlig julinspo en grådaskig måndag i november!







ÄNTLIGEN LITE JULSTÄMNING!


Jag har ju varit lite tveksam till årets H&M Homes julbilder hitintills men nu är jag mycket mer positiv. Det är så här det ska se ut (ja, enligt mig då iaf).


Supertrendigt javisst men ändå härligt och inbjudande. Det är ju det som är lite skönt med pressbilder, det ska ju liksom vara en bild av hur det kan vara, inte hur det måste vara. & så kan en hämta det en vill ur inspirationen. Jag skulle tex väldigt gärna vilja att det såg ut så här (ovan) hemma hos mig men det passar sig inte riktigt :-) För snyggt är det, men kanske inte så mycket vi.








Lite av det faller kanske inom ramen för hur jag har det på jul men de där väggarna och den tjusiga soffan går tyvärr inte att beskåda. Vi har det nog lite mer svenskt och sparsmakat även om jag hela tiden för in mer och mer metaller. Mässing och koppar gör det hela varmare tycker jag.

Tex har det där guldiga ljuset här, två bilder upp, fått följa med mig hem och står redan nu utplacerad på en mässingsbricka och ger mig glädje.








Faktum är att även kudden med hjorten på fick följa med hem från H&M Home när jag var där sist. Den kändes så vacker och underbar att jag bara inte kunde låta bli.










Ja det finns mycket fin på H&M Home och jag är sååå glad att två butiker har öppnat så nära mig (femton min med bil/tåg åt vardera hållet) så att jag kan botanisera, känna, gå runt och tänka, plocka upp, ställa tillbaka. Jag brukar förvisso alltid handla en del på H&M Home i juletid men då chansar jag en hel del eftersom jag bara kunnat se det på nätet innan. Det är sn stor skillnad på att se det "live". Flera saker som jag trott mig vilja ha när jag sett dem på nätet har jag sen inte alls gillat i verkligheten. Och tvärt om då såklart :-)


Ja, det var nog de sista pressbilderna från H&M Home i år. Snart börjat julkläderna dyka upp och inte minst längtar jag efter julkampanjen med Katy Perry! Den kommer nog bli riktigt fin! Eller vad tror ni?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!