28 november 2015

När en plötsligt hamnar i både en julparad och får går på julparty.






GOD AFTON.


Andra dagen i London går till sin ände och vilken julfest det har varit. I morse hamnade vi plötsligt mitt i Hemleys julparad YEAY! och sen sprang vi rätt på Carnaby Streets julparty. Ja, eller kanske mer Carnaby Street i lite julskrud.


Vi har även hunnit med ett julpimpat Covent Garden och jag har plockat upp finfina julattiraljer från Kikki.K (helt nytt märke för mig men oj va fina anteckningsböcker, julkort etc). Jag köpte på mig på band, tejp, julkort och en bok med massor av DYI-juliga grejer.


Vi har även hunnit med att köpa nån julklapp, äta god indisk mat och strosa runt i Londons innerstad. En riktigt bra lördag med andra ord. Men nu står skönhetssömn på schemat och förhoppningsvis en tur till Harrods i morgon.


Sov gott!


1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut! Jag var så besviken förra året då vi var i California de två sista veckorna på året. Det fanns i princip inget pynt alls. Eller ja, nån julgran på torget och nån slinga över gågatan typ, men inget fint pynt att köpa med sig hem. Jag var jätteförvånad. Det känns som att USA är julens land no 1 liksom.

    Kram Lena

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!