6 november 2015

Att förbereda för morgondagen.







GOD AFTON.


I morgon far jag och tre vänninor på gatan till Huseby bruk och deras julmarknad, Husebyjul. Det ska bli helt fantastiskt och jag har förberett lite roadtripsnacks till tjejerna så att vi riktigt kommer i julstämning. Det är första gången jag besöker Husebyjul, jag hade tänkt åka förra året men fick då ett erbjudande att besöka Tjolöholms slott istället och det är ju verkligen inte fy skam det heller. Men i år blir det av och jag har siktet inställt på lammskinn, godis, äppelglögg, kransar, korv och tunnbröd. Bland annat.


Nu startar liksom julen på riktigt på något sätt, när julmarknaderna drar igång och det går att smaka på julkorv, julost, marmelader och annat härligt som hör julen till. & kameran är laddad och redo för användning. Så förvänta er härligt juliga bilder från söndag och nån dag framåt, jag hoppas kunna bringa julstämning galore!


Men nu är det sen kväll, jag tänker snart krypa till kojs och i morgon är det årets första julmarknad. Det blir inte bättre än så! <3



Alla bilder lånade från Smålandsjul på Huseby





1 kommentar:

  1. Härligt!
    Hoppas det är en underbart mysig julmarknad ^^

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!