10 november 2015

Mer julinspiration.













GODAFTON!



Sitter i mörkret och njuter av tända ljus och känslan av att hur härligt det är att julblogga. På radion pratade de idag om hur tråkig, trist och mörk november är men för mig är det en fantastisk månad. Det är en hel månad av förberedelse inför julen. Jag har liksom insett att när jag julbloggar så går hösten supersnabbt och varken oktober eller november är tråkiga, trista, mörka månader. Det är ist månader av inspiration, planering och fantastiska bloggupplevelser. Lucky me.


Nu ikväll får ni lite mer julkänsla från Vellingeblomman. Älskar det där stället och för er som har möjlighet, BESÖK!



Men nu, ha en underbart kväll!





1 kommentar:

  1. Jag önskar att vi hade också den dära butiken i umeå :(

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!