22 november 2015

Vackraste presentlådorna till jul







GODDAGENS.


Idag bara måste jag tipsa er om och visa er de här lådorna och påsen jag köpte på Gallerix för några veckor sen. Jag blev helt förtrollad när jag såg dem och det var stört omöjligt att inte köpa med sig dem hem.



Jag har blivit allt mer "amerikansk" gällande mina julklappar, jag gillar vackra lådor och en av de bästa sakerna är ju att de går att återanvända! Så en vacker låda med ett vackert sidenband eller liknande är för mig ett underbart paket.



Ett par år har jag gjort mina egna lådor och de har sen fått följa med från jul till jul men de blir ju lite slitna efter ett tag. De har dock inte varit så här gedigna utan vanliga kartongen jag klätt med julklappspapper snarare än slagit in. Superbra tycker jag.









Men de här hittade jag alltså på Gallerix ( i butik, hittar dem inte på webben tyvärr) och jag är strålande nöjd för jag tycker att de är så himla fina. Nu ska jag bara fundera ut på vad jag ska fylla dem med... har faktiskt bara inhandlat en endaste liten julklapp än så det börjar kännas lite stressande. Fast en julhelg i London lär väl ändra på den saken... :-)









Dagens tips alltså, vackra lådor och påsar att placera under granen och njuta av ända fram till jul. Och nästa jul, och nästa, och nästa igen. Ja ni fattar :-)



Tjingeling!




1 kommentar:

  1. Men alltså åh vilka underbara lådor och påsar! :) Jag blev ju helt kär när jag såg dem! Fasiken också att Gallerix stängde sin butik här i Karlstad förra året. Jag har också blivit lite mer amerikansk vad gäller mina julklappar, men tycker även att det naturliga, enkla med brunt papper och hampasnöre är så snyggt så jag har lite beslutsångest över vilken stil jag ska köra haha :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!