2 november 2015

En dag närmare!




MINUS EN DAG!


Tittar in och säger god kväll.


Så, då är vi en dag närmare jul med andra ord. Hoppas ni har gjort något riktigt trevligt idag, kanske till och med något juligt.  Själv har jag shoppat lite julattiraljer på ICA Maxi och när jag kom hem väntade en stor låda på mig med än så länge hemligt innehåll. Nyfikna? Jag ska inte hålla er på halster så länge, faktum är att redan i morgon kommer en härlig tävling dyka upp här (med innehållet från lådan) som ni bara måste vara med på. Jag lovar att den är mumsig ;-)


Men nu håller vi kväll tycker jag, kanske ser ett avsnitt av Downtown Abbey Christmas special, hämtar inspiration från en bra blogg (,-), läser en jultidning eller bara är i nuet, det är ju rätt härligt det också. Jag ska givetvis hoppa i min julpyjamas, krypa ner under mitt duntäcke och varma filt och blir varm från topp till tå. Härligt.



& glöm inte, i morgon är det tävlingsdags!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!