27 november 2015

I Tomtens fotspår



Bild lånat av About Time



10.000 METER UPP


Befinner mig 10.000 meter upp i luften och det känns så skönt att snart vara där, i swinging London. Jag är ju lite (well, mycket) flygrädd men än så länge går det bra. :-) På den lilla tv-displayen kör de passande nog Tom & Jerry the winter edition, så även om snön lyser med sin frånvaro utomhus så får jag lite vinterkänsla här inne, kanske för att jag är så nära tomten och hans renar ;-)


Men snart är vi framme, har väl en timme kvar innan vi landar. Sen ska vi försöka ta oss från Gatwick till vårt hotell. Sen blir det att kasta sig direkt ut i fredagsLondon och äta lite lunch, känna av atmosfären, fotografera och bara njuta!


Jag hoppas på många bar/cafébesök på små mysiga, julpimpade restaurange/barer/caféer. Tänker mig små söta ställen med granris runt fönstren, en varm, mysig brasa och härlig atmosfär.


Hoppas kunna höra av mig lite senare.

                               



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!