7 november 2015

Dags att presentera sex lyckliga vinnare!



GOD FÖRMIDDAG!




Då var det alltså dags att avslöja vilka sex deltagare som vunnit antingen en chokladkalender från Summerbird, Te från T Town eller Kaffe från Estate. Ni är verkligen många som deltagit och det har varit jättekul. Givetvis önskar jag att jag hade fler vinster att dela ut men sex stycken är väl inte fy skam det heller :-)


Varje deltagare har deltagit med en, två eller tre lotter. Under varje kommentar i kommentarsfältet har jag skrivit vilka eller vilken lott varje deltagare har fått tilldelat sig (Jag har gått i nummerordning).


För att välja ut vinnare har jag använts mig av en slumpgenerator som valt ut sex nummer mellan 1-179. De två första numrens vinner adventskalendrarna från Summerbird, de två följande numren vinner Te från T Town och de två sista numren vinner kaffe från Estate.


OK. Då kör vi. Följande nummer har vunnit:


108 och 128 har vunnit var sin Chokladadventskalender från Summerbird!

Lott 108 innehas av Bina. Ett stort grattis.

Lott 128 innehas av Stina Arvidsson. Ett stort grattis.



22 och 55 har vunnit julte från T Town

Lott 22 innehas av Josefin Söderholm. Ett stort grattis.

Lott 55 innehas av Emma Andersson. Ett stort grattis.



5 och 117 har vunnit julkaffe från Estate!

Lott 5 innehas av Linda Nivell. Ett stort Grattis

Lott 117 innehas av Maria Lindkvist.



De jag har emailadresser till kommer jag skicka ut ett bekräftelsemail inom kort. De jag inte har emailadresser till får gärna kontakta mig.


Än en gång, tack för ert deltagande, det kommer flera härliga tävlingar framöver så misströsta inte om ni inte vann den här gången!.



& ETT STORT GRATTIS TILL VINNARNA!





2 kommentarer:

  1. Åh så roligt att jag lyckades vinna ett julte! Stort tack :) jag lämnade min email i tidigare kommentar (jossan_soderholm@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. Åh!!!! Vad kul!! ÄNTLIGEN fick jag vinna en tävling. :))) Vad glad jag blev nu! Min mejl är sabina_niklasson@hotmail.com! Vet inte om jag lämnade den i kommentaren på tävlingen :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!