17 november 2015

Sista dagen att tävla om vackra jultallrikar




EN LITEN PÅMINNELSE



Idag är det sista dagen att tävla om åtta vackra mattallrikar med motivet Åsas Tomtejul. Tallrikarna kommer från Fyrklövern och kan nu bli dina. Fyrklövern har flera olika serviser och det går att prenumerera, köpa hela serviser med kannor, glas, såssnipor, uppläggningsfat, förrättstallrikar, huvudrätstallrikar etc.


Jag tycker att de här är så otroligt vackra och då ska ni veta att jag är en person som definitivt föredrar helvitt, men den här hade jag älskat att få duka med i jul. & tycker ni som jag, att denna är superfin så bege er till tävlingsinlägget, som ni hittar HÄR, skriv en kommentar om varför ni skulle vilja vinna denna och gilla Fyrklövern på Facebook eller Instagram.


Tävlar gör ni som sagt vi det HÄR tävlingsinlägget och tävlingen pågår till kl 23.59 ikväll.




1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!