16 november 2015

The night before (Christmas) - ännu en ny julfilm. Hurra!






PREMIÄR 4 DECEMBER



Denna film tipsade jag om i början av augusti och då verkade premiärdatumet vara satt till den 11:e december. Sen kom uppgifter om att den inte skulle gå upp på svenska biografer. Vilken besvikelse för många!


Men jag kan nu meddela att visst kommer vi kunna se denna! Den 4 december har denna mycket lovande julfilm premiär och jag kommer sitta som en liten ängel i biosalongen och se hur mina två favoritgrejer i hela världen förenas - New York och julen.


Jag ser mycket fram mot detta och är så glad att det i år kommit (kommer) två julfilmer. Vi kan inte få för mycket julfilm, eller vad säger ni julälskare!?









1 kommentar:

  1. Nä, håller med! Aldrig för många julfilmer och aldrig för mycket julmusik :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!