13 november 2015

Att äntligen få uppleva En underbar jävla jul








JULFILM ÄR BÄST PÅ BIO.



Om det tvistar de lärde men ikväll är det iaf jag och Johan som är på premiären av En underbar jävla jul. Jag hoppas så att det blir en klassiker som "Tomten är far till alla barnen" som är en av mina absoluta julfavoriter.


De här verkar oerhört rolig den också, har såklart sett trailer och sett intervjuer plus läst en massa om filmen. & Maria Lundquist och Robert Gustafsson brukar ju vara sjukt bra så mina förväntningar är höga! Jag hoppas på skratt, igenkänningsfaktor oh massor av julstämning :-)


Jag återkommer med en recension i morgon! Tills dess, ha en underbart fredagskväll, såhär exakt en månad kvar till Lucia!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!