27 november 2015

Att vara på plats






FREDAG I ETT JULIGT LONDON


Tittar in och säger hej lite snabbt, har landat på hotellrummet och tar igen oss lite, det är jobbigt att gå upp kvart över fem och sen vara på resande fot. Plus att vi har hunnit med en sväng om Oxfordstreet (fem minuter från hotellet) vilket bara det gör en en aningens trött :-) Dessutom så är det ju Black Friday och i princip alla affärer har erbjudanden, vilket betyder mycket kommers och människor i omlopp. Vi var dock bara ute efter en adapter (tänkte inte på det och när vi väl fick vårt rum behövdes det inte *suck*) och när vi hittat en sådan så smet vi in om Lush. Blev lovad hotellrum med badkar så jag tänkte bada badkar med badbomber tills jag blir rent skrynklig!










Det blir en lugn kväll ikväll, ett hamburgerhak med goda recensioner i närheten av hotellet står på schemat och i morgon vill en ju vara pigg och kry för massor av julspaning. Var inne på Marks & Spencer för att handla lite nötter och Cola Zero och insåg att jag borde köpa världens största väska med mig hem för jag ville typ ha allt juligt som fanns. Massor av söta smällkarameller (typ), dekorationer, godisburkar etc. Jobbigt läge :-) Speciellt som jag bara åkte hit med handbagage...









Men nu är det väl dags att göra sig i ordning. Jag har badad badkar med en badbomb i form av en tomte med luva som färgade hela badkaret rött och mer om badbomberna från Lush kommer i morgon, det fanns en hel del med riktigt mycket jultema. Inte missa.


Ha en härlig fredagskväll!




1 kommentar:

  1. Bästa tiden att vara i London. Hoppas du gör en massa roliga fynd. Kram

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!