29 november 2015

Bildkavalkad från ett juligt London.






GOOD AFTERNOON



Fast detta skriver jag iofs på morgonen :-) Vi ska bege oss ut och hitta frukost/brunch och sen försöka bege oss bort mot Knightsbridge, Harrods och omgivningarna däromkring. Idag måste det nog inhandlas lite julklappar tror jag. Plus en väska att ta hem dem i :-D


Men jag tänkte att det kanske är kul att få lite mer julstämning från London, det är ju första advent och allt och jag kommer inte tända första ljuset idag. Då får jag helt enkelt göra något annat, som att njuta av juliga bilder.

Jag kan verkligen rekommendera er att åka hit under den här tiden, så himla mysig stämning. & det är ju rätt kort bit från Sverige jämfört med många andra storstäder. Så hett tips, London i slutet av november och säkert hela december. Fantastiskt!



Vi hörs senare och ni kan ju passa på att laga lite Nutellafudge, jag kan intyga att de är grymt goda. Hej på en sväng.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!