12 november 2015

Så hittar du årets julklappar!








JULKLAPPSTIPS


Börjar så smått fundera på vad omgivningen ska få i julklapp, jag brukar gå efter önskelistor men gillar att komma på egna idéer. Ibland står det dock HELT still. Men då brukar jag besöka hittajulklappar.nu för att få bra idéer och länkar dit jag kan hitta saker.  För i ärlighetens namn, hur lätt är det nu för tiden att hitta något speciellt? Inte alltid så kätt nej.



& då gillar jag att hittajulklappar.nu finns. I år hittade jag dessutom en hel del saker jag, dels inte visste fanns, och som jag tyckte var riktigt coola. Som det här fågelboet! Så sjukt coolt, min lamp/ljusnörd till man skulle nog bli till sig i tossorna över denna snygging, den skulle dessutom passa p.e.r.f.e.k.t. i vår trädgård.








Till min stora förtjusning hittade jag i år även länkar och tips på Ugly Christmas wear. Alltså inte bara tröjor utan även dräkter/kostymer som kan komma bra till hands på diverse julfester. Det här är ju the thing nu för tiden, att ha en ugly christmas-fest är både inne och kul och skönt att slippa snoffsa till sig, dress down är nyckelordet här :-)









Siten visar och tipsar inte bara om julklappar men berättar lite kring varför vi ger julklappar, spekulerar i och refererar till artiklar om vad årets julklapp kan tänkas bli osv, osv. För övrigt exakt samma tanke på årets julklapp som jag har men vi kommer till det senare

Hur som helst, funderar du på julklapp åt svärfar, svärmor, kusinbarnen, chefen, julklappsspelet eller vad det nu kan vara?! Besök hittajulklappar.nu och jag lovar att du antingen kommer beställa något till dig själv eller någon i din närhet eller allra minst får ett riktigt bra uppslag.


Så, vad väntar du på? Surfa omedelbums iväg till hittajulklappar.nu




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!