1 november 2016

DAGS FÖR DIG ATT VINNA LYXIG ADVENTSKALENDER FRÅN GLITTER









TÄVLIG - PASSANDE NOG PRICK EN MÅNAD INNAN FÖRSTA LUCKÖPPNINGEN


Glitter har släppt tre fantastiska adventskalendrar och jag älskar att det idag inte bara finns godiskalendrar, vilket jag nämnt tidigare, utan kalendrar i alla möjliga former. Dessa tre är underbara och passar olika åldrar så har man barn från ca 4-15 (eller äldre) så är dessa perfekta! Som vanligt 24 luckor men istället för godis så döljer det sig helt andra saker bakom. & jag vet vad :-D Hehe.


Glitter hörde av sig till  mig och frågade om jag skulle vilja tävla ut tre kalendrar till mina fantastiska läsare och såklart vill jag det! Vilken fantastisk möjlighet och så himla snällt. Så nu har ni alltså chansen att vinna en av dessa kalendrar, var och en till ett värde av 300 kr. Läs vidare får ni reda på mycket mer och vad som gäller.










YOU ARE A STAR


Den här kalenderns passar till pojkar och flickor upp till ungefär åtta år som gillar smycken och diverse hårprydnader etc. Så passar ditt barn in på den beskrivnings så är det definitivt den här kalendern ni ska tävla om. Jag lovar att ni inte blir besvikna.








YOU ARE BEAUTIFUL


Här har vi kalendern passar tjejer och killar som gillar glitter, lite smink, lite smycken och diverse annat härligt som man bara blir så där härlig glad av. Jag tror inte att det egentligen finns en åldersgräns för denna kalender men om du inte vill att ditt barn ska ha tillgång till smink så hade jag valt kalendern ovan. Men jag hade GÄRNA tagit den här.




YOU ARE AMAZING


& till sist, den lite mer "mogna" kalendern, fylld av härliga smycken som kommer komma väl till pass vid varje tillfälle. Me like. Denna tror jag faktiskt passar även vuxna så är du sugen på en rolig adventskalender till dig själv så ska du satsa på denna.




Så. HUR GÖR MAN DÅ? Jo, enkelt:

För det första skriver man en kommentar här nedan att man vill vara med i tävlingen plus att kan skriver vilken kalender man vill vinna, eller om det inte spelar någon roll, skriv alla tre.


För det andra: Gilla mig på Instagram så får ni mycket större chans att vara med vid fortsatta tävlingar i om att det är där informationen kommer upp först. Länken hittar nu HÄR: https://www.instagram.com/helenesjul/ Har i inte Instagram går det givetvis att tävla ändå.


För det tredje. Beskriv vem ni vill ge kalendern till och varför.


Dvs, tre enkla steg att ta för att ha möjlighet att vinna en grym kalender. Tävlingen pågår från och med nu till söndag kl 12:00 och så meddelar jag vinnarna på söndag eftermiddag.


Enkelt va? NU förväntar jag mig massor av tävlingsbidrag för det är nog en av de bättre tävlingarna på länge. & tack Glitter som är så generösa mot er läsare! & all info om kalendrarna, om ni är nyfikna hittar ni på Glitters webbsida eller i butikerna.





56 kommentarer:

  1. Jag vill jättegärna vara med i tävlingen, jag har tre döttrar som är 10, 13 och 19 år så om jag skulle vinna spelar det inte någon roll vilken kalender. Varför vill jag vinna en kalender till någon av dem? Jo, de älskar julen lika mycket som jag gör och jag vet att ett litet smycke eller någon sminksak skulle förgylla deras december och kanske göra det lite lättare att stiga upp de mörka vintermorgnarna. Yngsta dottern som får stiga upp tidigt för att skjutsas till fritids innan jag ska till jobbet, mellandottern som fixar sig själv på morgonen när vi andra åkt till jobb och skola och äldsta dottern som tog studenten i år och har sitt första jobb.

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken rolig tävling. Hemma hos mig bor 5 killar (maken medräknad) + en dotter och jag själv då. Vi behöver allt tjejigt här😉. Skulle jag ha turen att vinna så vore den mittersta perfekt till dotter. Och den undre till mig. Vilken spelar ingen roll. T



    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med i utlottningen av "you are amazing" till mig själv om man får det... En sliten småbarnsmamma som behöver liten beautyboost ;)

    SvaraRadera
  4. Älskar din blogg så får väl passa på att va med och tävla nu! 0

    Hade gärna velat vinna kalendern "YOU ARE A STAR" till min lilla prinsessa ��
    Hon älskar alla mina smycken så denna hade hon blivit så glad för ����

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med i din fina tävling. Jag skulle gärna vilja vinna nr ett eller nummer tre. Nr ett skulle jag vilja ge till min lilla dotterdotter som älskar allt som glittrar och alltid har någon liten ring eller halsband på sig. Annars skulle jag vilja vinna nr tre till mig själv eftersom jag också gillar "glitter och glamour. Självklart följer jag dig på på Instagram och Facebook. Mvh Pia

    SvaraRadera
  6. Johanna Gripenstam1 november 2016 kl. 22:13

    Hej! Jag skulle jättegärna vilja vara med i utlottningen om "You are amazing" som jag skulle vilja ge till min fina mamma som alltid ställer upp! Skulle vara guld värt att få ge henne lite extra glitter i vardagen lagom till jul :) Tack för en mysig blogg och instagram-konto!

    SvaraRadera
  7. Hemskt gärna vilja vinna nr 3! Tack för en fin blogg å förresten, kalendern till bara mig själv!
    JULHÄLSNINGAR Anneli

    SvaraRadera
  8. Hej Helene! Jag vill jättegärna vinna You are beautiful eller You are amazing och ska jag vara ärlig vill jag ha dom själv. Jag är 18 och äääääälskar allt som har med julen att göra, men i år blir det snåljul för mig, eftersom jag är student och knappt har råd med mitt studentrum på internat. Jag skulle älska att kunna vakna varje morgon i december och kunna öppna en lucka och hitta något roligt smink eller fint smycke, det skulle liksom ljusa upp i mörkret och muntra upp i fattigdomen haha. För att inte tala om hur mycket festligare jag skulle känna mig i lite nya smycken och annat glitter. Tack för all julglädje du sprider! KRAM

    SvaraRadera
  9. Skulle vilja ge en You are a star till lilla barnbarnstjejen! ❤️�� Det hade varit kul att överraska henne med att skicka en sådan med posten eftersom hon bor i Stockholm och vi i Skåne!��

    SvaraRadera
  10. Åh så roligt med kalendertävling.... skulle gärna vinna en amazing till mej och dottern att öppna varannan lucka på (och då måste man vara smart och låta henne ta första luckan, för då blir ju julaftonsluckan min!!)

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig tävling! Jag skulle vilja vinna kalender nummer 2 eller 3. Till mig själv faktiskt! Har inte haft en kalender på flera år så det vore riktigt lyxigt att få ha spännande lucköppningen varje dag fram till jul 😊

    SvaraRadera
  12. Hej! Skulle vilja vinna en YOU A STAR till min dotter.�� fick hem en till mig själv, från Skincity dock, och den ser ju också som en bok. Då kunde hon också ha en bok ����

    SvaraRadera
  13. Hej! Vilken underbar jultävling Jag skulle vilja vinna You are a star till min söta omtänksamma snart femåriga tjej I maj blev hon storasyster något hon längtat länge efter att bli Hon är så kärleksfull och omtänksam mot sin lillebror och har älskat honom från första stund. Hon älskar allt med glitter och har helt plötsligt blivit min "lilla" stora tjej som vill fixa håret o göra egna frisyrer och ha speciella mamma dotter dagar mwd mycket tjejmys Hon är verkligen "a star " som jag älskar över allt annat
    Mvh
    Anna Gradin

    SvaraRadera
  14. Åh wow vilken tävling! Jag skulle vilja vinna den tredje: You are amazing till min fina mamma som alltid ställer upp för mig och som vann över sin cancer förra året! Följer dig på Instagram ( heter själv betonghuset där)

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Jag är gärna med!
    "You are beautiful" kalendern skulle få överraska min fantastiska dotter den 1:a december!
    Lite extra omtanke och pepp varje dag i december med glädjen över en adventskalender,
    det är decemberlycka som jag hoppas få ge min dotter.
    (Jag har jagat en kalender passande henne varje år men alltid varit ute för sent, alltid hunnit ta slut.
    Men nu tänkte jag vara ute i god tid.)

    Följer på Instagram som sodercrowcastle.

    Ha en start på november!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  16. Vilken fantastiskt tävling - jag som varit så sugen på att skaffa en! Om jag skulle ha turen att vinna önskar jag nog You are a star - till min älskade lilla brorsdotter. Vi ses tyvärr inte så ofta då det är över 100 mil mellan oss... Jag skulle även bli jätteglad över You are amazing - men då skulle jag unna mig själv den! ��

    SvaraRadera
  17. Vilken rolig tävling :-) Jag hade velat vinna YOU ARE BEAUTIFUL till min goa brorsdotter som passande nog fyller år i början av december. Jag följer dig självklart på instagram: bengtsson_becca . Ha en fortsatt bra dag!

    Med vänlig hälsning
    Rebecca

    SvaraRadera
  18. Jag skulle vilja vara med och tävla om you are amazing till mig själv. För just nu känner jag mig inte det minsta amazing. Jag har precis blivit dumpad och är helt förkrossad. Här har jag gått och trott att vår kärlek övervinner allt och att han är den jag snart ska gifta mig och skaffa barn med. Plötsligt måste jag inse att den framtid jag drömt om aldrig kommer att hända, och jag förstår inte hur jag ska kunna ta mig igenom livet utan min bästa vän vid min sida. /Katta

    SvaraRadera
  19. Jag har två döttrar på 10 och 7 år som älskar fina saker. Att ha en julkalender med glittrigt och fint att öppna varje dag i december vore en dröm. Att gå upp för att gå till skolan skulle gå som en dans. Jag har följt din instagram sen förra året, dina bilder gör mig så glad och förväntansfull inför julen, skapar verkligen en fantastisk julkänsla! Följer dig som mallasod.
    Med vänlig hälsning Malin

    SvaraRadera
  20. Jag vill vinna kalendern "You are beutiful", och ge den till min kompis. Hon tycker alltid det är lite jobbigt såhär innan jul, eftersom hon inte hade så bra jular när hon var liten. Nu försöker vi i vårt kompisgäng att göra julen bättre för henne, så att hon kan skapa bra minnen istället. En kalender med en present varje dag (!) hade säkert gjort att detta året blev fyllt med lite mer positiva minnen.

    Ps: Tack för att du skapar julkänsla, året om! <3

    Kram, Julia
    mail.medlem@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Vad roligt med en tävling! Jag skulle vilja vinna "You are Amazing" -kalendern . Om jag skulle vinna den skulle jag låta mina tre underbara döttrar dela på innehållet. Mvh Anne-Li

    SvaraRadera
  22. Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om någon av de två "mognare" kalenderna, helst den sista med bara smycken. Jag skulle ge den till min mamma som genom härlig kreativitet, känsla och kärlek fått mig att uppskatta julen lika mycket som hon gör och inspirerat mig till traditioner och viljan att umgås med och verkligen uppskatta familjen. Särskilt kring juletid men såklart även annars. Heja mamma! :)
    Med vänlig hälsning,
    Erika (erika.jv.persson @ live .se)

    SvaraRadera
  23. Åhåå, jag är med och skulle gärna vilja vinna " YOU ARE AMAZING"

    En kalender jag mer än gärna skulle vilja vinna till min älskade mamma. En ängel i vardagen som just nu min sin make har hand om fyra fosterbarn (4-7år) + mina två bröder som fortfarande bor hemma. Det är fullt upp varje dag med lek, skola, mat, läxor och allt annat. Men dom gör allt för barnen och för att dom ska ha de bra. Och jag tycker verkligen mamma förtjänar att få nåt glamoröst varje dag, från första december fram till julafton. Och mamma är ju faktiskt Amazing!

    //Denise - Min Glittriga Jul

    SvaraRadera
  24. Hej!

    Jag skulle gärna vilja tävla för att vinna en "You are Amazing" till min dotter. Hon är en kämpe som aldrig ber om något men som alltid tänker på andra före sig själv. En fin egenskap, men hon glömmer ofta bort att se till sina egna behov och önskningar. Skulle vara underbart att få skämma bort henne med denna.

    //Jessica

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen och om jag skulle ha turen att vinna skulle jag välja den tredje, you are amazing. Jag skulle vilja ge kalendern till mig själv då jag nu har lyckats gå ner över 17 kg, något jag kämpat med länge. Om tre kilo har jag nått min målvikt, vilket jag satsar på att nå till Första Advent och då hade det verkligen varit roligt att ha denna kalender som belöning. Det skulle vara en daglig påminnelse om att jag verkligen lyckats :)
    Mvh. Maria

    SvaraRadera
  26. Men vilken rolig tävling! Jag skulle vilja vinna kalendern You are amazing och ge den till min mamma som varje december fixar med kalendrar till resten av familjen och som ofta glömmer bort sig själv. Det skulle vara så fint att få uppmärksamma henne sådär i jultider :)

    /Lea

    SvaraRadera
  27. -Gillar alla och följer dig både på Insta och Fb såklart.Skulle vilja ge den till söta Isa som lyser upp vardagen med sina finurligheter,så sann och klok.Hon skulle behöva få lite av det skimmer hon sprider runt sig till andra♥

    /Maria

    SvaraRadera
  28. Oh jag skulle vilja ge 'you are a star' till min dotter som älskar glitter och pynt! /Heidi

    SvaraRadera
  29. Åh! Jag skulle då gärna vilja vinna den tredje kalendern - you are amazing. Som en present till mig själv, att få öppna en lucka varje dag fram till julafton och en daglig dos av: You are amazing! Jag behöver lyfta min självkänsla och med denna skulle jag få en egoboost, jag är bra!

    /Andrea

    SvaraRadera
  30. Jag vill vara med och vill vinna YOU ARE AMAZING. Följer på Insta som jessicasundberg72. Jag vill vinna denna härliga kalender till min 12-åriga dotter som verkligen börjar bli vuxen. Vi har precis köpt hennes första bhs (storlek 75D - my god), det är lösnaglar, häftiga frisyrer, coola smycken och hela fallerullan. Hon gillar att gå all in. Den här kalendern skulle vara en dröm för henne!

    SvaraRadera
  31. Jag skulle vilja vinna " YOU ARE BEAUTIFUL" till mig själv eftersom jag älskar smycken och smink och hhu härligt hade det inte varit att få en liten present varje dag fram till jul! :)

    SvaraRadera
  32. Jag vill vinna You are a star till sexåriga dottern som älskar allt som blingar. Hade hon får välja hade kalendern innehållit smink också. Hehe, dock alldeles för tidigt.
    Följer såklart ditt Instagramkonto!

    SvaraRadera
  33. Och från och med NU följer jag på Instagram oxå ��

    SvaraRadera
  34. Jag väljer YOU ARE AMAZING för både jag och min dotter vill känna oss
    fantastiska ibland, fast det är vi nog för det mesta.

    Gillar dig på Instagram med namn julianna71


    Mvh Julianna
    julianna@bredband2.com


    SvaraRadera
  35. Hej!

    Men åååh, klart att man vill vara med! Jag skulle önska kalendern YOU ARE AMAZING!

    Jag gillar på Insta alias: petramaryannechristensen

    Som nybliven tvillingmamma går alla prioriteringar till de små,
    så att få någonting själv skulle göra mig lycklig som få,
    dessutom är det massor av presenter, ja, i en hel månad varje dag,
    så efter sömnlösa nätter skulle den här göra mig otroligt glad!

    Tack för en mysig blogg!
    Hälsningar
    Petra Mary-Anne Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    Delar tävlingen på FB alias: Mary-Anne Christensen

    SvaraRadera
  36. Vilken rolig tävling! Jag skulle älska att få ge bort nr 1 eller nr 2 till mina döttrar (de får i så fall öppna varannan lucka, tänker jag). Eftersom jag och deras pappa precis separerat (igår, faktiskt) så kan det vara kul med något speciellt för flickorna under december. <3

    SvaraRadera
  37. Skulle vilja vinna härliga You are beautiful till världens gulligaste tjej som älskar smink och stil. Hon är helt fantastiskt duktig och följer youtubevideor till punkt och pricka. Duktigare sminkös vis 12 än jag är vid 27!

    SvaraRadera
  38. Jag skulle vilja vinna You are amazing åt mig själv! Har slitit som ett djur det senaste året med studier, renovering och tre småbarn så detta skulle jag verkligen förtjäna! Men den första kalendern skulle passa dottern också... :)

    SvaraRadera
  39. Jag skulle vilja ge kalendern till min dotter som pluggar hårt på högskolan och som skulle behöva lite camouflage under tuffa tentatider. Hon är en så snäll tjej som alltid ställer upp och ger till andra, skulle vilja att hon fick något härligt också
    �� Jag tror hon skulle uppskatta den lite vuxnare kalendern. Med vänlig hälsning, Gisela, mamma riml fantastisk dotter

    SvaraRadera
  40. Det skulle stå omtanke, inte camouflage

    SvaraRadera
  41. YOU ARE AMAZING
    till tanterna på mammas demensboende. Det behöver de få höra!
    De är långt inne i dimmorna men behöver ändå se fina ut, för det är här och nu som gäller.

    SvaraRadera
  42. Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om alla dessa tre fantastiska gåvor. Jag skulle ville få chansen att ge bort en adventskalender till min 9 åriga kusin som älskar allt som har med smycken och skönhet att göra. Eftersom att jag är en student men en extremt begränsad budget, speciellt nu vid jul, vore det underbart att få möjligheten att ge henne denna present!

    SvaraRadera
  43. Åhhh, jag önskar mig valfri kalender av hela mitt hjärta�� Den ska jag ge min svägerska som precis blivit långtidssjukskriven pga utmattning. Hon behöver gå lystern, glädjen & ogkrn tillbaka & kanske jag kan bidra med lite positib energi med någon av dessa����������

    SvaraRadera
  44. Jag skulle väldigt gärna vilja ge min trettonåring Beutiful eller Amazing för att hon är så grym. Hon kämpar med sin depression och skulle verkligen piggas upp av en sådan kalender, då hon älskar frisyrer, smink och glamour.

    SvaraRadera
  45. Jag skulle väldigt gärna vilja ge min trettonåring Beutiful eller Amazing för att hon är så grym. Hon kämpar med sin depression och skulle verkligen piggas upp av en sådan kalender, då hon älskar frisyrer, smink och glamour.

    SvaraRadera
  46. Jag skulle vilja vara med. Och jag skulle vilja ge Amazing eller Beautiful till min syster som har kämpat sig ur anorexia och depression under de senaste åren, sen dess utom var hon tvungen i dagarna att ta farväl av sin katt som varit hennes trygghet genom den här perioden...

    SvaraRadera
  47. Hej!
    Härlig tävling :)
    Skulle vilja vinna kalendern You are amazing.
    Den skulle jag ge till min väninna som just nu kämpar mot bröstcancer. Hon har tappat håret under cellgifterna men det är på väg tillbaka. Hon känner sig svullen av Kortison och ful pga det och nästan inget hår. Jag talar om att hon inte alls är ful men det är ju en jobbig tid för henne.
    Denna kalendern vore underbar att få ge henne och få skämma bort henne lite och påminna henne varje dag om att hon verkligen är amazing ♡
    Följer på instagram, hostdagjamningen
    Ha en fin helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck

    SvaraRadera
  48. Jag anmäler mig till tävlingen! Om jag skulle vinna så är "you ar amazing" mitt förstahandsval - varför heter den inte "I AM AMAZING!?
    Jag är såpass egoistisk att jag skulle vilja ge kalendern till mig själv - eftersom jag tagit mig själv i kragen under året - börjat äta bra och nyttigt , börjat träna (och inte slutat efter 3 månader) samt sedan 5 dagar är jag rökfri också.
    Följer dig på insta såklart!
    Fia

    SvaraRadera
  49. Hej Helenes underbara jul & Glitter! Jag vill absolut vara med i tävlingen! Önskar vid vinst vinna kalendern som passar till barn , You are a Star. Jag skulle ge den till min dotter som fyller 7 år i början på januari, och som beräknas att äntligen få bli storasyster någon gång under mellandagarna julen 2016. Hon är så duktig och stolt, och jag vill skämma bort henne lite extra nu när så mycket fokus i framförallt december nu går till förlossning, förberedelser o lillasyster.

    Kram från Camilla /letshavepink

    SvaraRadera
  50. Jag är med och kan tänka mig alla tre :-) det finns alltid någon som vill ha den. Den sista You are Amazing skulle jag ta själv :-) jag behöver lite julstämning. Gillar på Instagram Mammamuh_

    SvaraRadera
  51. Jag hade velat ha den sista, "lite mognare" kalendern! Skulle vilja ge den till min bästa vän som för bara någon vecka sedan även blev min granne tvärs över vägen. Inflyttningsfest i slutet av november - hade inte denna kalender blivit den perfekta presenten? Sedan skadar det ju inte direkt att jag kan raida hennes garderob, necessär och smyckeskrin mycket enklare nu när hon befinner sig blott ett stenkast bort = kalendern skulle kunna bli en dubbel present till oss båda! Here's hoping! (IG följes sedan länge - man måste ju hänga med i julbloggvärlden)

    SvaraRadera
  52. chelsealotta@hotmail.com5 november 2016 kl. 17:22

    Älskar känslan av att vara unik,
    magisk och sagolik!
    Med accessoarer som dessa,
    kan jag känna mig som en prinsessa!
    ❤ You are amazing ❤

    SvaraRadera
  53. "You are a star" - denna fina skulle jag vilja vinna till min sjuåriga dotter eftersom hon är en fantastisk storasyster till sin sexåriga lillebror och tremånaders lillasyster! Hon är min eztrahand när två händer inte riktigt räcker till! ��

    Mvh Elna Andersson

    SvaraRadera
  54. En kalender till alla föräldrar som genomfört en hockeycup för våra grabbarna i helgen lite glitter och glamour efter illa luktande hockeyutrustningar och kokande makarongrytor. We are Amazing så det skulle passa att dela på med alla hhockeymorsor o systrar ��

    SvaraRadera
  55. You are beautiful hade passat min dotter perfekt
    Hon älskar glitter och att sminka både sig själv och sin lillebror
    Håller tummarna för att hon ska bli en vinnare
    Kram Lina Lundh

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!