18 november 2015

Snyggt, avslappnat och lyxigt



Mössa i fuskpäls - Örhängen
Armband - Stickad tröja
Satinlinne - Satinshorts -
Tofflor i fuskpälsMjuka Velourbyxor



LINDEX CHRISTMAS COLLECTION



Såg att Lindex lanserat sin julkollektion och jag plockade ihop lite plagg och attiraljer som jag gärna har på mig i jul och vinter. Avslappnat, casual men ändå lite lyxigt och spännande. Åre möter Aspen, lite så.


Gillar de lite lyxigare materialen i underkläderna ihop med de mjuka byxorna, lite lyxiga örhängen och armband och en gosig tröja. & så en mysig, varm mössa och sköna hossor. De här kläderna kan jag verkligen tänka mig glida omkring i under ledigheten i jul. Man behöver ju inte klä ner sig bara för att man är ledig tänker jag. Härligt att kunna ta hand om sig själv lite och omge sig med mjuka, varma, gosiga kläder när det är lite kyligt ute.


Så det här önskar jag mig, antingen av min man eller mig själv, vi får väl se vem som hinner först :-)




1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!