7 november 2015

Ett sent hej men med lite småländsk julstämning.








SMÅLANDSJUL PÅ HUSEBY


Sent hej men jag har varit strängeligen upptagen med att gå på julmarknad i Småland. Jo, jag har ju varit på Smålandsjul på Husebybruk och gjort av med alldeles för mycket pengar på vackra fårskinn, korvar och godis. Men det var det värt.


Det blir inget långt inlägg idag, jag får fylla på med mer i morgon men om någon funderat på att dra till Huseby för lite julstämning så är det jag som säger ÅK!


Granar i mängder, tomtar, eldar, fina skinn, goda korvar, konfektyr och allehanda underbara ting. Ni.kommer.inte.bli.besvikna.


Men jag är trött som en bäver och måste verkligen få lite skönhetssömn, det är ingen picknick att bara julbloggerska på ett julevent :-) Kameran och avskjutarfingret får sannerligen jobba. Men mer om det i morgon. Nu Zzz....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!