17 november 2016

JULPYJAMARNAS TID ÄR NU









FINNS DET NÅGOT GOSIGARE?


Min man skrattar åt mig men jag låter honom göra det för jag sover så varmt och gott så jag bryr mig inte. Det hela började egentligen med den julpyjamas jag köpte på H&M förra året men kvalitén var lite sisådär så det gick hål i den på olämplig ställen (rumpan om någon nu är intresserad av detaljer). Hur som helst, pyjamaser är ju sköna! & förra året till Halloween köpte jag en enhörningsdräkt dvs en kigurumi (även den på H&M) i mysplyschtyg som bara är så gosig och en dag när det var kallt så hade jag på mig den när jag sov och på den vägen fortsatte det. Min man skrattar fortfarande åt mig varje gång gång han vaknar upp brevis en Cellen Ellen-noshörning men det får han ta.

MEN. Nu har jag hittat två nya pyjamaser. Dels en i ungefär samma gosmaterial som noshörningen den är dock tvådelad och jag hatar när tröjan åker upp så att magen blir kall. Annars är den fantastiskt skön, dock inte alls julig. Men så i förrgår såg jag roliga pyjamaser på H&M (igen), en såg ut som en julgran, nån var det något mönster på osv. Köpte dock ingen. Förrän jag återigen var inne på H&M (ja ni hör, jag gör tydligen ingenting annat) för att leta kläder till en speciell fest jag ska på i helgen och då sprang jag på den här och den var ju ett måste. Helpyjamas, julig som bara den och min man kan återigen skratta åt mig varje gång vi vaknar. Perfekt kombo tycker jag. Jag sover gott och han vaknar på bra humör :-)


Det är va jag kallar en win-win situation.


Pyjamasen kostar 199 riksdaler oh jag tog storleken M som passar mig bra, inte för tight oh inte för hängig.









1 kommentar:

  1. Nu blev jag faktiskt lite avundsjuk, den ser ju hur mysig ut som helst! ;)
    Nåväl, jag får nöja mig med julpyjamasarna jag beställde på HM igår, de verkade inte helt fel de heller... :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!