5 november 2016

NÄR DAGAR FÖRSVINNER OCH DET ALLRA VACKRASTE NÄRMAR SIG







PLING PLONG  -


Jag fotograferade ju inte bara på Velillingeblomman ett par små, små saker fick följa med de med hem bland annat denna stjärna med små bjällror som låter exakt som när Lilleman var ute och gick i trädgården med sitt halsband. Pling plong sa det och så visste vi var var han var. Härlig.


Nu får någon annan ta den platsen, kanske en fågel eller en ekorre, vi får se.







Jag tycker jag att det är otroligt charmig och lite Ernst-feeeling. Jag har ingen aning om var jag ska ha den men i värsta fall så får det väl blir på toadörren så att den i alla fall plingar till med jämna intervaller. Jag gillrade den skarpt iaf. Känns klassisk och ett minne från det här året. Just det där plinget har alltid varir Lillemans grej.


'



Men nu är jag så trött att jag snart inte orkar mer. Halloweenfest plus, jobb plus, handa all mat, plus smika sig tar ut sin rätt för en som inte är 20 längre. I morgon är mer tillbaka på julspåret igen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!