21 november 2016

SNÄLLKALENDERN - ÅRETS BÄSTA IDÉ







ETT FANTASTISKT INITIATIV <3


Jag sprang på denna på Coop och det fanns ju inte en sportslig chans att inte köpa den, kostade bara 59 kr. För vem vill inte ha snällhet eller vara snäll i juletid. & den här idén är så klockren att jag blir glad i hela hjärtat över att det finns människor i världen som kommer på så här smarta saker. För det är ju de små sakerna som kan ändra de stor sakerna. Som de själv skriver: "Bakom luckorna döljer sig uppmaningar så som “Säg hej till någon du inte brukar hälsa på” och “Häng ut en present till brevbäraren”."


Ni kan läsa allt om kalendern på Snällkalenderns sida och allt överskott går till friends och om  det är något ni bör satsa era slantar på i år så är det detta. Bravo Friends säger jag!







2 kommentarer:

  1. Wow, vilket fint initiativ! En sån bara nåste jag ha, för det är ju precis det här julen handlar om för mig; gemenskap och omtanke! <3

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé en sådan vill jag hitta!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!