15 november 2016

EN JULKLAPP FRÅN ROOM ´99 - 10% TILL MINA BLOGGLÄSARE





RABATT - KANSKE ETT AV DE BÄSTA ORD JAG VET


Jag har tipsat om Room´99 eftersom de var tidigt ute med julprydnader och har massor av annat snyggt.


Men idag har jag alltså en liten julklapp till er, härliga Room´99 ger er alla 10% på hela sortimentet förutom möbler och det som det redan är rea på. När ni handlar uppger ni koden helenesunderbarajul så dras 10% från slutsumman. Jag såg dessutom att om man handlar för över 500 kr så är det gratis frakt. Hurra säger jag. För jag hoppas att rabatten gäller för mig också :-)


Jag har iaf tänkt köpa ett par saker och lite av sakerna på min önskelista från Room99 ser ni här ovan i ett egenhändigt gjort kollage


Mitt älskade Tine K ljus, när det finns med rabatt då är jag den förste att slå till. It's a must-must. Vi har redan Malmö och New York som underlägg men klart vi måste ha Skåne också! Ängeln är given, så himla vacker. Ljusboxen har jag men det är ett hett tips till er andra som spanat in dessa, här kommer det dessutom lite juldekaler med. Självporträtt av fotografen LisaLove Bäckman taget dagen då frosten kom. Klassiska salt och pepparkar, mustaschkit till den mustaschprydde.


Plus i kanten! Här kan ni passa på att köpa julklappar till barnen, här finns hur mycket gulligt som helst till barnrummen och mycket bra träleksaker. Planscher, adventsljusstakar och allt annat ni kan tänka er. Så passa på!


Room´99 alltså, 10% på slutsumman, rabatten dras i kassan när ni skriver in helenesunderbarajul och det gäller på allt utom möbler och reavaror.



Ha nu en härlig tisdag och lycka till med shoppingen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!