28 november 2016

JUL PÅ BURK - INSPIRATIONSDAGS





DE OÄNDLIGA MÖJLIGHETERNA MED EN GLASBURK OCH LITE FANTASI


Jag vill gärna göra de här Mason Jar-burkarna här ovan i svart och guld för att de är så sjukt snygga men när jag totar runt på nätet så är ju möjligheterna sannerligen oändliga. Jag får så mycket inspiration och vill bara plocka fram låtsassnön, sprayburkarna och alla små julgranar jag har undanstoppade i mina gömmor. Just se här ovan kanske många ser mer som något till nyår men jag har blivit mer "svart" i mitt tänkande kring årets jultema. Eller förvirrad kanske det heter.

Hur som helst så tänkte jag inspirera er vad ni kan göra med era gamla syltburkar, för jag anar att det inte är alla som liksom jag sitter inne på en hög med Mason Jars (de är ganska dyra i Sverige). i USA får man dom för en spottstyver. Ungefär.


Hoppas ni gillar inspon, nu när vi närmar oss julen på riktigt och inte bara bloggjulen börjar det ju bli dags att fylla upp bloggen med lite mer recept, tips, musik och förslag på hur man tex dukar ett vackert middagsbord till jul. Men tills dess. Mason Jar extravaganta. & alla bilder är lånade från Internet.


PS. Jag vill också göra den sista bildens i detta blogginlägg men kan ju inte avslöja vem eller vilka som ska få dem men det är en rolig gåbortpresent vid jul (för de som dricker alkohol, annars är den rätt trist.) D.S

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!