30 november 2016

DAGENS: PYNTAT BARNSRUMSFÖNSTER







IKEAFYND


Dessa två köpte jag för två år sen på IKEA och jag bara älskar landskapet ihop med den stående stjärnan, det blir maffigt och stämningsfullt. Barnen har det exakt likadant i sina rum fast med olika mönster, det ena landskapet är ett landskap och det andra är en stadsmiljö. Ingen av dem var särskild dyra och jag tror dessa (iaf landskapen, kommer finnas med i många år. Adventsstjärnor i papp är tyvärr lite för förgängliga och sköra för att hålla i allt för många år.  Landskapen har de i år igen men i en annan tappning som jag personligen inte är så förtjust i men det kan det ju finnas andra som gör. Isf hittar ni dem här: IKEA Stråla LED


Så så här ser barnens fönster ut i deras rum, mysiga inbjudande och lagom mycket barnaktigt för att det fortfarande ska kännas magiskt. Love it.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!