9 november 2016

SKUM TOMTE - PÅ RIKTIGT






FÖR EN SÄRSKRIVNINGSFANATIKER AV RANG UPPSTÅR DET ETT PROBLEM NÄR MAN FAKTISKT INTE VET VA NOCCO MENAR.


SKUM TOMTE? SKUMTOMTE? Fast det kanske är en skum tomte. & det var det ju. Absolut med blinkningar mot riktigt skumtomtar men detta är väl mer en ploj nu inför jul. Många dricker Celsius och andra energidrycker så varför då inte skoja till det lite med en som smakar skumtomte. & en blir ju lite skum av allt för stora mängder koffein. Jag väljer mitt i kaffeform och efter fem-sex med allt för lite mjölk är jag nog lite av en duracellkanin. Tror jag endast haft behövt en eller två av dessa för att uppnå samma nivå. Så det beror ju helt på vad man föredrar. Jag föredrar kaffe, denna var lite söt för mig och mannen tyckte den var helt ok och klart jämförbar med Celsius som han alltid annars dricker. Så jag tror inte vi kommer få se den året om. Men just nu är den kul. & rosa, så fint, så fint. Detta vara en kul grej av Nocco och jag hoppas fler hänger på nästa år med fler roliga saker, i år borde det ha funnits en polkagris så poppis som det brukar vara.


Om ni gillar Nocco så finns de i de flesta välsorterade butiker och går även att beställa på nätet. Perfekt efter julaftonsträningen och innan man ska in och slåss med kidsen om julklapparna :-D








2 kommentarer:

  1. Han SER ju onekligen skum ut, tomten på bilden. Ser lite mer ut som jag föreställer mig en hamnsjåare, från de lite mer dodgy kvarteren nere vid hamnen...

    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej,
    i vilken affär hittar man denna? =)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!