16 november 2016

LÅT DET SVARTA KOMMA IN









ATT GILLA SKÄGGIGA MÄN


På Husebymässan blev det inte så många inköp, konstigt nog för jag minns distinkt att jag hade flera påsar med mig hem, kan bara inte klura ut vad det var i dem... *kliar sig i huvudet*. Nåväl. Dessa fick följa med hem iaf, jag tycker dessa tomtar är så söta och jag gillar detta slags handarbete. Jag tror jag köpte en likadan vid förra året men finns inte men i år kompletterade jag md en svart också. Jag vet inte riktigt vad sm hände men plötsligt börjar jag föra in massa svarta saker bland mina julsaker. Jag som skulle ha en massa rött. Mycket märkligt.


& de små lovikavantarna gick ju inte att låta bli. 25 kr st. Vilket fynd kände jag.


Den här veckan verkar jag vara sämre på att blogga än vanligt men det är så himla mycket att göra både på jobb och runtomkring. Jag ska på glöggmingel på söndag, invigningsmingel för Søstrerne Greene i Malmö i morgon, försöka hinna till Wapnö julmässa för att fotografera på fredag, hinna med mitt vanliga jobb och packa upp paketet, fotografera och komma på idéer till nya blogginlägg. Så bare with me om det blir en svajig vecka, förhoppningsvis lugnar det ner sig lite till nästa vecka.


Helst skulle jag vilja få upp ett inlägg ikväll om fina skinnen jag köpte av fårbonden på Husebymarknaden, hoppas kunna prioritera det. De är faktiskt helt magiska och varje hem borde ha minst ett skinn att vörda sig med.


Men men. Jag ska INTE stressa. Det blir jul ändå eller hur? Och det finns ju massor av andra trevliga julbloggar att läsa när jag inte lär lika bra på att uppdatera. Men förhoppningsvis ses vi redan ikväll igen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!