29 november 2016

ATT HA GETT MAKEN EN ADVENTSKALENDER HAN INTE VÄNTADE SIG.






24 SMÅ SÖTA FLASKOR.



För några månader sen skrev jag om en schysst adventskalender för vuxna. Specifikt vuxna som gillar whisky. Vad min make då inte visste var att jag passade på att beställa en åt honom i smyg. Så sen den 23 september har jag nyfiket gått och väntat på att den skulle anlända och igår kom den äntligen. Jag har även fått facit och när maken ska påbörja sin kalender så ska han få facit så får han göra som som han vill. Antingen gissa och försöka känna efter vad det kan vara för sort etc eller så får kan kolla facits innan. Facit förklarar var nånstans whiskyn är destillerad, av vem, när osv. Mycket intressant.







Det enda problemet med de söta flaskorna var de skulle förvaras. Så min julhylla som jag undrade hur länge den skulle bestå oförändrad ändrades redan idag. Nu står de där och så får vi se hur länge de stannar där eller om de flyttas runt senare. De är i alla fall enormt gulliga. Dock dricker inte jag whisky så denna är helt och hållet makens. I år är den tyvärr slut men vill ni beställa den till nästa år så går den faktiskt att förbaka redan nu, bara surfa in på Whiskykalenderns.se och boka upp dig för nästa år.



Ska bli intressant att se vad han tycker om innehållet och jag kommer rapportera under december hur det går för honom och om han gillar den eller ej.





1 kommentar:

  1. Oj så roligt, en sån bokar jag direkt inför nästa år! Tack för tips :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!