10 november 2016

DAGS FÖR LITE BLOGGKÄRLEK - PAY IT FORWARD







DAGS ATT SPRIDA LITE JULBLOGGSKÄRLEK


Tänkte att det var dags för lite love bombning, tycker inte ni det? Det finns ju massor av samlingssidor för julbloggare men jag hinner verkligen inte läsa alla dem men jag har några jag läser oftare än andra. Mycket handlar även om hur ofta man uppdaterar, bildkvalité, bildstorlek och vad man skriver om. Exemplaren här är inte i någon speciell ordning. Here we go.


LISAS VINTERLAND

Jag läser Lisas blogg rätt ofta och hon är alltid den första som visar snöbilder känns det om. Vi bor i princip så långt ifrån varandra som det går i Sverige så därför är det kul att se hur jul ser ut i snö. Varje år. Lisa käkar dessutom LCHF vilket jag oftast också gör så jag hoppas på bra recept i år.







BABY IT'S COLD OUTSIDE


Bloggen med det bästa namnet, det jag ville ha när jag skulle börja blogga. Trist nog var det ju redan upptagen men å andra sidan hittade jag Jessicas fina blogg. Bra inlägg, fina bilder och trevlig layout.







JULPUSSAR


Julpussar skriver bra och har schyssta bilder och den blogg jag nog läser oftast. I december har hon lovat att ha en ny jultröja varje dag och jag är mycket intresserad av hur hon ska hitta alla dessa tröjor (och förvara dem resten av året).






ARILDSDOTTER



Arildsdotter har en mysig blogg, jag har bara lite jobbigt med den stora reklamen i toppen på sidan men den kan man ju scrolla sig förbi. Här kan ni hitta härliga recept, söta barnkläder, härliga snöbilder tex.







SOFIES JULBLOGG


Sofie är en blogg jag rätt nyligen började läsa. Tycker att det är en bra blandning av text och foto och intressanta inlägg. Så det får bli mitt sista tips.


NU utmanar jag er andra julbloggare att sprida lite bloggkärlek i vår lilla julbubbla så att även andra kan hitta fler julbloggar att följa och gilla. & hänvisa inte bara till de vanliga listorna, de är omöjligt att gå genom alla dem om man har något som helst vettigt att göra om dagarna. Våga lite. Berätta vilka ni gillar och varför. Liten som stor, ny som gammal.


Spread the love people!








5 kommentarer:

  1. Jättebra initiativ! Ska helt klart också ta och länka några av mina favoritjulbloggar, dock är det svårt att välja en top 4, men ibland så får man bara ta och välja bland sina favoriter :)

    SvaraRadera
  2. Tack för kärleken, verkligen ett superfint initiativ! <3
    Men du underskattar nog min samling med julkläder... ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, gulle du!! Tack! Ska absolut följa ditt exempel. :):)

    SvaraRadera
  4. Tack bästa du! <3 Ska göra en lovebombning snart ja me!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!