27 november 2016

Glöm inte tävla om ett presentkort på 500 kr från Becca design.








PERFEKT TÄVLING INFÖR ÅRETS STORA SMYCKESHÖGTID.



Becca Design är Rebecka Martinsson och hon gör bland annat handgjorda smycken av de allra sötaste sorterna och säljer dem på sin webbsida, på marknader och i ett fåtal utvalda butiker.  Det finns hur mycket gulligt och vackert som helst att välja på, och annorlunda, de här smyckena hittar du bara här. Jag har satt ihop ett kollage här ovan med en blandad kompott av allt som finns att beställa på webbsidan. Smyckena kostar från 9 kr upp mot 600 kr och nu kan ni alltså vinna ett presentkort på 500 kr att handla smycken för. Det betyder att du kan köpa några olika vackra smycken till dig själv eller passa på att hitta julklappar till nära och kära. Eller unna dig själv ett vackert silverarmband med vackra silverberlocker. Här nedan är bilder från Becca Designs facebooksida och under dessa inspirationsbilder får ni reda på hur ni enkelt deltar i tävlingen.













TÄVLINGSREGLER:

1. Besök Beccas design och välj det smycket/smycken du allra helst skulle vilja ha.
2. Kommentera här på tävlingssidan vilket smycke du har valt och varför (länka gärna till vad du valt så att jag kan se vad just du tycker extra mycket om)
3. (frivilligt) Gilla Becca design på Facebook eller Instagram.
4. Hoppas på att Tomtemor är snäll i år :-)


Tävlingen pågår från och med idag och fram till på lördagen den 27:e nov kl 12:00


Lycka till och hoppas ni gillar tävlingen!








2 kommentarer:

  1. http://www.beccadesign.se/medaljonghalsband-hjarta
    till mamma, 88, långt inne i dimmorna. Hon har glömt bort att hon har två barn, så jag skulle sätta ett foto på mig och min bror inne i medaljonghjärtat.

    SvaraRadera
  2. http://www.beccadesign.se/lussekatt-halsband

    Åh, jag hade utan tvekan valt halsbandet med lussekatten, älskar det! Har precis lyckats med en riktigt god saffransdeg för första gången. Svårt att få till den där riktigt bra glutenfria degen. Smakar himmelskt! Tycker att det är så himla kul att baka lussekatter så det här halsbandet känns precis om jag! :) Tack för en mysig blogg!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!