18 november 2016

HÄRLIGA JULKLAPPAR FRÅN MAKE UP STORE











FÖR ER SOM GILLAR KVALITETSSMINK.


Make up store satsar mer och mer på riktigt bra produkter som är bra för huden. Därför försöker jag se till att min bonusdotter får så mycket som möjligt av sitt smink från just MUS. De här känns som bra julklappar för någon som gillar smink. Själv hade jag satsat på den översta med de olikfärgade ögonskuggorna, älskar ögonskuggor men om man är mer i behöv av grundprodukter, läppstift eller att förstärka ögonen så finns det ju fina julklappar till det också.


Jag ska till MUS om nån vecka eller så, jag vann nämligen en liten instagramtävling där jag får ta med mig några vänner för en grundkurs i sminkning (det har inget med detta att göra, ingen sponsring här). Vilket jag tycker är fantastiskt då vi alla har olika förutsättningar och tid för att fixa oss.  Nu ska vi bara komma på en dag då det passar oss alla. Troligtvis blir det ett ålderspann från 12-45. Kul att höra hur olika vi ska satsa eller inte satsa. Kommer såklart försöka fotografera julgåvorna då men nu fick det bli MUS egna Facebookbilder.


Hoppas ni gillar och att det ger lite inspo till julklappar i år.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!