7 november 2016

TROLIGTVIS INTE ÅRETS BÄSTA JULFILM.



BAD SANTA 2


Ja det är väl inte ofta en uppföljare är bra (vill ni se en recension angående bra uppföljare det så se Scream 2 där det diskuteras i en filmklass men egentligen var det väl bara Gudfadern 2 som förklarades som en bra uppföljare) men jag är inte ens säker att Bad Santa var speciellt bra och trailern till denna gör iaf inte mig sugen på att betala 110 kr för att se den på bio.


Inför den här trailern behövs en varning. Innehållet är riktigt dåligt, ganska sexistiskt och rent utav genant. Men det är bara min åsikt. :-)




 

1 kommentar:

  1. Hahahah, jag tyckte att du var lite hård först, "Såå illa kan det väl inte vara?". Men okej. Efter att ha genomlidit hela trailern så tycker jag fasen att du var lite väl mild i ordalagen, snarare.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!