6 november 2016

SISTA CHANSEN ATT VINNA EN LYXIG KALENDER




Glöm inte att ta chansen att tävla om tre triktigt finfina kalendrar från Glitter till barn, ungdom och vuxna i alla åldrar. ALL info finns här i texten och ni har tills i  morgon kl 12:00 på er att bestämma er för vilken kalender n tycker någon förtjänar och varför. & glöm inte att följa mig på instragram för då blir det så mycket enklare att hålla koll på vad som pågår.











TÄVLIG - PASSANDE NOG PRICK EN MÅNAD INNAN FÖRSTA LUCKÖPPNINGEN


Glitter har släppt tre fantastiska adventskalendrar och jag älskar att det idag inte bara finns godiskalendrar, vilket jag nämnt tidigare, utan kalendrar i alla möjliga former. Dessa tre är underbara och passar olika åldrar så har man barn från ca 4-15 (eller äldre) så är dessa perfekta! Som vanligt 24 luckor men istället för godis så döljer det sig helt andra saker bakom. & jag vet vad :-D Hehe.


Glitter hörde av sig till  mig och frågade om jag skulle vilja tävla ut tre kalendrar till mina fantastiska läsare och såklart vill jag det! Vilken fantastisk möjlighet och så himla snällt. Så nu har ni alltså chansen att vinna en av dessa kalendrar, var och en till ett värde av 300 kr. Läs vidare får ni reda på mycket mer och vad som gäller.










YOU ARE A STAR


Den här kalenderns passar till pojkar och flickor upp till ungefär åtta år som gillar smycken och diverse hårprydnader etc. Så passar ditt barn in på den beskrivnings så är det definitivt den här kalendern ni ska tävla om. Jag lovar att ni inte blir besvikna.








YOU ARE BEAUTIFUL


Här har vi kalendern passar tjejer och killar som gillar glitter, lite smink, lite smycken och diverse annat härligt som man bara blir så där härlig glad av. Jag tror inte att det egentligen finns en åldersgräns för denna kalender men om du inte vill att ditt barn ska ha tillgång till smink så hade jag valt kalendern ovan. Men jag hade GÄRNA tagit den här.




YOU ARE AMAZING


& till sist, den lite mer "mogna" kalendern, fylld av härliga smycken som kommer komma väl till pass vid varje tillfälle. Me like. Denna tror jag faktiskt passar även vuxna så är du sugen på en rolig adventskalender till dig själv så ska du satsa på denna.




Så. HUR GÖR MAN DÅ? Jo, enkelt:

För det första skriver man en kommentar här nedan att man vill vara med i tävlingen plus att kan skriver vilken kalender man vill vinna, eller om det inte spelar någon roll, skriv alla tre.


För det andra: Gilla mig på Instagram så får ni mycket större chans att vara med vid fortsatta tävlingar i om att det är där informationen kommer upp först. Länken hittar nu HÄR: https://www.instagram.com/helenesjul/ Har i inte Instagram går det givetvis att tävla ändå.


För det tredje. Beskriv vem ni vill ge kalendern till och varför.


Dvs, tre enkla steg att ta för att ha möjlighet att vinna en grym kalender. Tävlingen pågår från och med nu till söndag kl 12:00 och så meddelar jag vinnarna på söndag eftermiddag.


Enkelt va? NU förväntar jag mig massor av tävlingsbidrag för det är nog en av de bättre tävlingarna på länge. & tack Glitter som är så generösa mot er läsare! & all info om kalendrarna, om ni är nyfikna hittar ni på Glitters webbsida eller i butikerna.

Så passa på, en härlig kalender värd tre hundra kronor är rätt cooolt.





5 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja vinna "you are beautiful" eller "you are amazing". Broende på vilken jag vinner. Amazing skulle jag ge till min kära mor som älskar överraskningsr och smycken. Beautiful skulle jag behålla själv för jag gillar smink och julkalendrar.

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med och tävla om kalendern "you are a star" som jag skulle ge till min 7-åriga dotter Filippa. Hon har två yngre systrar, bl.a. lilla Tyra på 7 mån. Filippa tar så mycket ansvar och sätter alltid sina småsyskons behov före sina egna. Hon är en klippa som ger så mycket kärlek och hopp för världen!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja vara med och tävla om "you are amazing" kalender och om jag skulle vinna så skulle jag ge den till min utan tvekan amazing mamma, som förtjänar den med råge! ❤️

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig tävling och så fina priser. Bort med de tråkiga chokladkalendrarna och fram för dessa betydligt smartare.
    Jag skulle gärna vilka vinna "you are amazing" kalendern. Det låter sanslöst ego att säga att jag skulle vilja ha den själv men så är det faktiskt. Accessoarer till julens alla fester - kan det bli bättre. Dessutom har det varit en sanslöst stressig höst så jag tycker jag är värd det. Stor kram <3

    SvaraRadera
  5. Nej fy tusan vad svårt att det var att välja de är så himla fina allihop.. visst får man tävla två gånger 🙈. Kalendern "you are a star" hade verkligen passat min dotter Felicia. Hon gillar allt som har med glitter och smycken att göra och hade blivit så glad över att vinna en sådan. Kalendern "You are beautiful" hade passat oss båda och om vi hade vunnit hade vi delat och öppnat varannan lucka var. 😃 Kontentan - Jag gillar de alla tre och hoppas på tur. 😂 Kram

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!