14 november 2016

ATT BLI JULBLOGGSINTERVJUAD




LITE STOLT FÅR MAN VÄL ALLT VARA KANSKE?


Håkan, som driver hittajulklappar.nu skrev till mig för några månader sen och undrade om jag ville vara med i en intervjuserie kring och om julbloggare. Jag och Håkan har haft kontakt varje jul i ett par års tid nu (vi sysslar ju med jul så det har tett sig naturligt) så jag ställde givetvis upp när han frågade. Roligt nog var det inte bra jag utan flera bloggare som blev intervjuade och det är kul att läsa hur lika och ibland väldigt olika vi tänker kring bloggandet.



& idag var det alltså dags för min intervju, det var ju rasande roligt att och att få en sådan introduktion. Jag tackar och bugar. Är ni intresserade av vad jag fick för frågor och svarade så hittar ni intervjun här: Helenes underbara jul - Sveriges största julblogg







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!