13 november 2016

UNDERBARA HUSEBY OCH GULDLAMMSJOHAN







BÄSTA JULMARKNADEN


Idag har jag och min väninna Jenny besökt Smålandsjul på Husebybruk. Fantastiskt som vanligt och det kommer mer bilder men jag måste ju bara tipsa om Johan och hans skinn. De. Är. Fantastiska. I år var de ännu bättre än förra året och jag köpte med mig två vackra mörka stora skinn som kommer värma underbart i vinter. Johan är ju dessutom så himla snäll så han plockar fram skinn efter skinn tills man hittar det där som man bara inser att man MÅSTE ha. Förra året var det fina vita isländska, i år var det mörka gotländska av finfin kvalité´.


Så mitt tips inför i morgon, om ni inte har planer på att åka till Huseby så gör det, bättre julmarknad hittar ni inte och har ni redan planerat in det så grattis. & när ni kommer längst in på marknaden hittar ni fårbondens egna lamm och ni kommer att bli hänförda av alla de vackra skinnen. Från 695 kr till mycket mer. Men oj va ni aldrig kommer ångra er. Hälsa Johan från mig från mig. & satsa på både mörka och vita skinn, de är fantastiska att ha i vintertid på alla möjliga platser. Jag har i bilen, i sängen, i soffor, på golv, framför brasa osv.


Senare idag kommer fler bilder (klockan är över 00.00 så vi får räkna i morgon som idag) från både Huseby och de fina skinnen jag köpte.


Men nu är det nannedags! Sov gott alla fina läsare.








2 kommentarer:

  1. Om man nu bor i Sthlm då. Någon som kan tipsa om finfina kvalitetsskinn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då mailar du mig så ska du få Johans email och telefonnummer. Han tar gärna emot samtal och email gällande sina skinn och om du berättar för honom vad du är ute efter eller kanske skickar en bild så kommer han maila bilder tillbaka på sådana han tror stämmer överens med vad du är ute efter.

      :-)

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!