8 november 2016

ÅRETS FÖRSTA ÄR ALLTID ÅRETS LJUVLIGASTE







ATT INTE KLARA AV ATT HÅLLA SIG IFRÅN GÖTTIGA


Jag älskar vörtbröd och nu kan jag inte låta bli att äta det även om jag egentligen inte äter bröd. Men det finns ju inget bättre än en vörtsbrödsmacka med julskinka och stark, skånk senap. Tyvärr hittade jag bara julskinka och rätt senap men jag kunde verkligen inte låta bli.


& det blir ju så gott, även om det är bättre med riktig julskinka och apotekets starka senap. Ljuvligt. En och en halv månad med detta nu, ljuvligheter.








Annars spenderas kvällen med valvakan i USA. Jag hoppas verkligen att Hillary tar hem detta för jag står inte hur med mansgrisen Trump som tror att han är guds gåva till mänskligheten. Visst, han kan vara lite rolig men på vems bekostnad? Nä, väljer USA en clown säger det tyvärr mer om landet än något annat. Liknar ändå vår situation, folk proteströstar för att de inte ser vad etablissemanget egentligen gör och tror på de lögner som sprids kring just sådana här situationer.


Men ja, lite julmat och valvaka. Det är min kväll det. & massor av ved i den öppna spisen för det ärs vinklat ute nu.


Vi hörs i morgon!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!