5 november 2016

H&M GÖR JULEN MYSIG FÖR DE SMÅ







MYSJUL FÖR SMÅ TROLLUNGAR


H&Ms julkollektion för de allra minsta är liten men naggande god, kanske kommer det mer, men det som kommit ut nu är supermysigt och härligt och ger min inspiration. Va mysigt för en liten tjej eller kille att få dyka ner i ett härligt juligt påslakan, ha en mysig filt att dra över sig om det är lite extra kallt och somna på en kudde som är som en juldröm.






Alla dessa finns på H&Ms sida och tyvärr är mina bonusar för stora för dessa godsaker men hade jag haft mindre trollungar hemma hade jag definitivt jular till med dessa mysiga saker. Sen finns det ju som jag redan visat innan supermysiga kaniner, kuddar. Det finns härliga morgonrockar och tofflor och massor av anat mys. <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!