6 november 2016

& VINNARNA AV ADVENTSKALENDRARNA FRÅN GLITTER ÄR:







TACK TILL ALLLA DELTAGARARE - YOU ARE ALL AMAZING.


Wow, ni var många som ville vinna de fina kalendrarna från Glitter. Jag fick hem dem igår och de är superfina. Tyvärr kan jag ju bara utse tre vinnare och det var otroligt svårt. Jag hade velat ge så många av er var sin kalender, som lite uppmuntring eller en dunk i ryggen för att ni är så himla bra. Men här kommer de som jag slutgiltligen valde som vinnare.



VINNARE AV "YOU ARE A STAR"

Jenny Sandqvist 2 november 2016 22:42

Vilken rolig tävling! Jag skulle älska att få ge bort nr 1 eller nr 2 till mina döttrar (de får i så fall öppna varannan lucka, tänker jag). Eftersom jag och deras pappa precis separerat (igår, faktiskt) så kan det vara kul med något speciellt för flickorna under december.


Jag hoppas att dina döttrarna får lite glädje mitt i alla nya omställningar som per automatik sker vid händelser som dessa. Oavsett hur de tar separationen så tycker jag verkligen att de förtjänar en julkalender. Även om de får dela på den. Så grattis till vinsten. Maila mig nam och adress så skickar jag kalendern.







VINNARE AV "YOU ARE BEAUTIFUL"


Vichy4 november 2016 18:04

Jag skulle vilja vara med. Och jag skulle vilja ge Amazing eller Beautiful till min syster som har kämpat sig ur anorexia och depression under de senaste åren, sen dess utom var hon tvungen i dagarna att ta farväl av sin katt som varit hennes trygghet genom den här perioden...


Eftersom jag själv precis förlorat en katt så är jag extra känslig för sådana omständigheter. Och om man som din syster dessutom då kämpat mot Anorexia och depression så är man väl all uppmuntring i världen. En kalender kommer inte göra henne frisk eller glad  för all framtid men det kanske skänker lite glädje en stund varje dag under en jobbig tid.


Maila ditt namn och adress så skickar jag adventskalendern så snart jag har en adress att skicka till.






VINNARE AV "YOU ARE AMAZING"

Denise - Min Glittriga Jul2 november 2016 10:08 

Åhåå, jag är med och skulle gärna vilja vinna " YOU ARE AMAZING" 

En kalender jag mer än gärna skulle vilja vinna till min älskade mamma. En ängel i vardagen som just nu min sin make har hand om fyra fosterbarn (4-7år) + mina två bröder som fortfarande bor hemma. Det är fullt upp varje dag med lek, skola, mat, läxor och allt annat. Men dom gör allt för barnen och för att dom ska ha de bra. Och jag tycker verkligen mamma förtjänar att få nåt glamoröst varje dag, från första december fram till julafton. Och mamma är ju faktiskt Amazing! 

 //Denise - Min Glittriga Jul


Jag kan bara hålla med, fin mamma verkar helt amazing och såklart ska vi uppmärksamma hennes fantastiska insatser. Hoppas att hon får känna sig lite glamourös och uppskattad med den här kalendern och att varje dag i december känns som en lite extra bra dag. Skicka adress etc så ska jag se att kalendern blir ivägskickad i morgon.


Så. Då var tyvärr tävlingen med GLITTER slut men vilken tävling, ni har verkligen varit många som tävlat och gett hur bra motiveringar som helst och som sagt, det var otroligt svårt att välja. Förhoppningsvis dröjer det inte innan det dyker upp nya tävlingar här där ni kan testa lyckan igen.


& för er som inte vann men ändå vill ha en kalender, de går att köpa både i de fysiska butikerna och på webben. GLITTER


Ha en fin söndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!