24 november 2016

EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON - DAGS ATT SÄTTA FART







24 NOVEMBER = EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON


Nu är det verkligen dags och idag var jag tvungen att införskaffa lite extra ljusslingor till vår trädgård. Maken lär inte bli imponerad men å andra sidan så när han behöver ett "verktyg" så är det ett måste :-) Jag ska försöka börja juldekorera i morgon och på eftermiddagen drar jag och maken till Köpenhamn för ett dygns ensamtid. Egentlige skulle vi se KENT i Köpenhamn men jag råkade visst boka fel dag (så korkad brukar jag inte vara vilket gör mig lite förbannad för jag har så svårt för korkade människor) så allt som återstår är en hotellbokning, tivolibesök, amaryllisshopping oh allt annat mysigt som en kan göra i Köpenhamn. Om jag känner oss rätt blir det lite spanande i designaffärer, lite julaffärer, förhoppningvis Tivoli då, några timmar på Torvhallarna och gärna massor av julstämning.



Vad hittar ni på den här första adventshelgen?







3 kommentarer:

  1. Ha det så kul i Köpenhamn!

    Den 1 december startar min bloggkalender. Många luckor med finfina priser väntar. Hoppas du kommer att delta!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag vill bara säga att jag är så glad att jag hittat din blogg. Jag älskar julen, men har under de senaste åren haft svårt att komma i julstämning. Är det för att man blivit äldre tro? Hur som helst, din blogg hjälper massvis på traven. Fortsätt som du gör! :) / Jennifer, 25

    SvaraRadera
  3. Här åker vi till Huvudstaden imorgon jag och maken för att äntligen få se "Phantom of the opera" och passar på att shoppa lite med förståss. Allt är pyntat sedan förra helgen då vi nästa helg sticker till solen en vecka så jag missar alltså 1:a, 2;a och 3;e advent hemma i år!! Kan bara säga att nästa år planeras liiiite bättre ;)
    Du har en sån mysig blogg som det nu är 3:e året jag följer tror jag... Massor mer inspiration (massor av suckar från maken över ideér..) som jag verkställer här hemma med.

    Ha en mysig adventhelg i Köpenhamn!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!