4 november 2016

SOM EN AMERIKANSK DRÖM ATT HÄNGA I JULGRANEN










NÄR EN BLIR LITE BESATT...


Jag har gillat granbilar eller vad man ska kalla dem sen länge men aldrig fått tummen ur att skaffa en innan de är slutsålda. Så när jag via en shout out via Instagram fick tips på var jag kunde köpa en liten vit bubbla med gran på taket från House Doctor så passade jag på att dels köpa den lilla bubblan ni redan sett men även denna (det finns en till men den gick tyvärr sönder) och den här är gjord av glas och kommer med stor glädje hängas i granen. Det är som en amerikansk vinterfilm ni vet, när de åker iväg och väljer den finaste granen och det snöar alltid (såklart) och hela familjen är så glad och det skrattas åt allt för allt är så toppen. Lite så...


Jag förstår ju att det är en illusion men om man inte ska illusioner kring jul så när? & för mig blir den här bilen ett minne av denna julen som kommer vara den tuffaste på mycket länge. Då vill jag ha min lilla illusion av att allt ordnar sig och att allt blir bra och att en sån här liten vacker bil kan få hjärtat att bli helt varmt.


Jag har köpt denna på Ellies Corner och jag beställde även en bubbla med gran på, den ni redan sett som sagt. Men denna fina kommer få hänga på en fin plats i granen och påminna mig om att livet är skört men oerhört vackert.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!