2 november 2016

EN JÄKLIGT SKUM TOMTE








GOTT PLUS GOTT PLUS GOTT BLIR GOTT?



Årets skumtomte har smak av tomtegröt och kanel och det är en riktigt bra kombination. i alla fall för dem som äter godis. Jag som äter värdigt lite godis tycker att allt skumgodis är allt för sött men denna var god och jag fick i mig en hel :-) Barnen däremot störtgillade dem (vad annars det är ju nästan 100% socker, what's not to like?) Mannen var inte lika förtjust så jag tror att detta är en vattendelare. Sen beror det på om man gillar skumgodis eller ej. Gör man inte det? Ja då är detta nog inget för dig. Älskar du skumgodisar, då är det här riktigt bra.


Om inte annat, lägg en i den varma chokladen till jul så blir det hela lite festligare.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!