8 november 2016

ATT VISA ÄNNU MER MAGI FRÅN VELLINGEBLOMMAN.







Här finns så himla mycket fint men det går inte att visa prick allt. Så jag väljer ut något av det jag fotograferat, hoppas ni blir inspirerade och gillar det och inser magin som är här inne bland allt det vackra, det förgyllda, det magiska och det hänförande. på Vellingeblomman  & vilken upplevelse det (kanske mer skräckblandad förtjusning gällande föräldrarna dock) är för barn.



Jag ska inte skriva en långrandig text men hoppas att ni kommet känna att hit vill ni åka, jag har varit här av och till i 25 år snart… och det blir verkligen inte sämre. Årets julutflykt för barnen. Alla år!


Hoppas ni får det riktigt lika roligt som jag brukar ha det! & vill ni se de två första reportagen så hittar ni del 1 HÄR och del 2 HÄR















































6 kommentarer:

  1. Å herre jösses! Vilken butik. Där hade jag kunnat stanna flera dagar. Ljuvliga bilder :)

    :) Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är välkommen ner, det är ett himmelrike utan dess like.Blir många besök varje jul :-) & tack.

      Radera
  2. Jättefina saker. Men Brisak på Värmdö har också en hel del julsaker. Riktigt roligt att gå där med ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur, hade blivit lite ledsen om det bra var vi i södra Sverige som fick möjlighet att se christmas go crazy -)

      Radera
  3. Men vilken dröm! Wow! Synd att det är alldeles för långt dit. Men skulle jag ha vägarna förbi där neråt så blir det givetvis ett besök!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska du absolut göra, lite som att planera en Ullaredsresa, dessutom kan man då t en tripp över bron till ett ljuvligt Köpenhamn.

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!