18 november 2014

Vinnarna av ljusslingorna från Irislight är...








GRATTIS!


Irislight har valt ut två vinnare som de tycker hade de bästa tävlingsbidragen. En vinner den röda slingan Simply Red och en vinner den silvriga slingan Silver.  & tack alla er som tävlade, det var jättekul att se att det var så många som gillade tävlingen!



& vinnarna är...




En vacker slinga stämningsfullt röd,
med dess behagligt dova glöd,
skulle skänka välkommet härligt ljus,
till vardagsrummet i vårt dunkla hus.
För när vintermörkret nu kryper nära inpå,
skulle det vara väldigt härligt att få,
mysa hela familjen i dess varma lyster,
istället för ännu en kväll tråkig och dyster!

Med vänlig hälsning, Lina.


Hej hej!

Åååh sånna här önskar min dotter sig,
så att du har denna tävling är perfekt för mig ;)
Silver passar bäst i hennes nyrenoverade rum
och jag vet att hon redan har planerat ut varenda tum.
Hon ska nu på söndag fylla
så jag hoppas att i efterhand hennes dag förgylla :)

Hälsningar
Frida Elmgren 



Grattis Frida och Lina. Maila mig era adresser så ser jag till att ljusslingorna hittar hem till er!




1 kommentar:

  1. Oooh vad kul! Tackar, jag ser inte din mailadress men skickar adress i formuläret som du har till höger så får du hojta till om det inte kommer fram. Dottern kommer bli så glad :D

    Varma hälsningar Frida

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!