6 november 2014

Den där lilla extra touchen.












GOD AFTON.




Paketkalendrarna är påbörjade och för att få till det lite extra i år införskaffade jag mig ett sett med stämplar och lite olika stämpelfärg. Det är ett enkelt sätt att göra paketen lite "extra". Jag kommer även använda God Jul-stämplarna till julaftonspaketen, till dem det passar. dessutom är dessa stämplar perfekta när barnen ska göra sina egna julkort. men här har jag alltså använt dem till barnens kalendrar.



Jag köpte två olika set, ett på Granit med de små bokstäverna (där köpte jag även färgen som ni ser) och God Jul köpte jag på Panduro Hobby. Supersmidigt att jobba med och det ser lite proffsigare ut än när jag själv skriver siffrorna för hand. Så det här rekommenderar jag till er (inkl. mig själv) som ska ha det lilla "extra" på paketen men inte är superduktiga på att pynta och lulla till paketen.



Hur de färdiga paketen blev? Det får ni se en annan dag :-)




Ha en fin kväll hörrni!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!