8 november 2014

Små julklappar.











ÅRETS KALENDER.



Äntligen är de flesta småpaketen inslagna, pust! Det tar tid att slå in många små, små paket, speciellt om man dessutom väljer ett vitt papper som det går att se rakt genom, då blir det mycket papper ock extra knöggligt att slå in, men det gick det också. Fast helt klar är jag inte, det saknas fortfarande lite småsaker, men det är ju trots allt 23 dagar kvar till 1 december så det ska jag nog hinna :-)



Jag har alltså använt mig av vitt och svart papper, vita och svarta snören samt guld och silverstjärnor. Dessutom har jag då tryckt datum på paketen med mina små stämplar. Tyckte det blev himla bra. När 1 december närmar sig ska jag knyta fast paketen i två olika stålgalgar och pynta galgarna med ljusslingor och vackra band, så att det blir extra festligt och vackert. Sen ska de hängas upp någonstans där barnen kan beundra och klämma och känna lite på paketen, kanske strax utanför deras rum, där vi också kan se paketen och vara med när de öppnas.



1 kommentar:

  1. Vad fint det blev! Pyssligt jobb, men vem hade inte blivit glad för detta? :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!