11 november 2014

Mer från Vellingeblomman














LITE MER AMERIKANSKT




Det roliga med Vellingeblomman, förutom allt det vackra som jag gillar att köpa, så finns det massor av roliga, finurliga och lite annorlunda dekorationer och jag trots allt tycker är väldigt vackra. Som dessa här ovan, de är söta och gulliga och om några jular så kanske sånt här börjar dyka upp hemma hos mig, jag ska bara vänja mig lite. Sen vet jag inte riktigt vad resten av familjen tycker men ja, de växer på mig så att säga.



Men fortfarande är det det mer traditionella som gäller och på Vellingeblomman bestämde jag mig för hur granen ska se ut. Det blev en hel del kulor inhandlade men vad det blir får ni se senare. Det är ju lite av en överraskning, hur granen ska se ut.



Fast dessa är som sagt söta och lite annorlunda och andas mycket "Ensam hemma" och andra amerikanska filmer. Härligt att titta på och lite mer än vad vi kanske är vana vid. Men helt gudomligt!





5 kommentarer:

  1. Men åååh vad fina!! Vill genast fylla huset med dem:) Synd bara att det är en bit till skåne... jag läser din blogg men är dålig på att kommentera. Nu vill jag dock flagga för att jag ordnar en julswap inne hos mig, och jag tänker att ni julbloggare kanske är intresserade?

    SvaraRadera
  2. Så otroligt mysigt med jul! Längtar ihjäl mig efter att dekorera alla lediga ytor hemma.
    Tycker verkligen om din blogg! Kram och julpepp!

    SvaraRadera
  3. Så sjukt fina pyntgerjer! Synd att det inte finns någon butik med så söta och fina grejer i Stockholm :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!