21 november 2014

Insta moments








MINA MEST POPULÄRA FOTOGRAFIER.



Som ni vet så finns jag ju inte bara här, jag finns på Facebook, Pinterest och Instagram också. Så jag tyckte det var dags att visa vilka av mina Instagrambilder som har varit mest populära. Så får ni liksom ett kollage av julstämning/julkänsla/julfoton samtidigt. & alla bilder är tagna av mig, dock inte med mobilkamera utan, med min vanliga kamera, en Canon 1000D och ett Canon EF 24-70/2,8 L USM objektiv. Sen har jag sparat ner mina bilder till mobilen och lagt upp dem på Instagram.



Men jag älskar Instagram, det är så kul att se allas julkonton och bli inspirerad och få så mycket julkänslor trots att vi fortfarande bara är i november och det inte finns ens det minsta hopp om snö inom snar framtid. Men på Instagram, där finns vinterbilderna. Oh yes!



Så har ni inte Instagram och gillar julen så skaffa Instagram omedelbums och sök efter Christmas eller jul och ni kommer bli överlyckliga över alla fantastiska bilder. Jag blir i alla fall helt salig av allas bidrag.



Så dagens tips, Christmas på Instagram. & på Instagram hittar ni mig under helenesunderbarajul. Sök på det om ni vill hitta mig.




1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!